Otázky a odpovědi
1. Je nutné se před focením sejít?
Před svatebním focením je důležité si s párem dát předsvatební schůzku. Je to z důvodu toho, aby jste mi mohli říct své požadavky a abych Vás mohla alespoň v krátkosti poznat a věděla, jak s Vámi mohu pracovat. Každý člověk potřebuje jiný přístup a já si přeju, aby jste byli při našem focení v maximální pohodě.
Schůzku nemusí být osobní, můžeme se sejít online.
2. Jakou formou probíhá platba
Platba probíhá vždy převodem na účet, který dostanete na faktuře.
3. Potřebujete během dne občerstvení?
Pokud jde o celodenní focení, tak občerstvení uvítám a ráda za něj i zaplatím. Jsem zvyklá s sebou vše vozit a malý prostor pro doplnění energie si vždy předem domluvím, aby to nenarušovalo program.
4. Máte záložní techniku?
Vždy s sebou vozím dva fotoaparáty, kdyby jeden z nějakého důvodu selhal. Oba jsou špičkové a Vy tak můžete být klidní, že nepřijdete o žádné důležité momenty nebo kvalitu fotografie.
5. Prodáváte i náhledy fotografií?
Náhledy nikdy neprodávám. Všechny fotografie, které ode mne dostanete jsou ve špičkové kvalitě a hlavně upravené.
6. Lze objednat fotografie nad rámec balíčku?
Ano, fotografie dostanete vždy k výběru skrze portál nahledovky.cz. Tam si vyberete fotografie, které se Vám líbí a automaticky se Vám počítá i cena. Ceny balíčků a ceny fotografií nad rámec balíčku jsou uvedeny v ceníku.
7. Jak probíhá předání fotografií
Předání probíhá osobně, jelikož své fotografie dostanete na flashce. Pokud z nějakého důvodu o ni nemáte zájem, fotografie Vám pošlu elektronicky.
8. Jak dlouho trvá zpracování fotografií
Ze svatebního focení své fotografie obdržíte do 3 týdnů ode dne svatby. Klasické focení do 2 týdnů ode dne výběru fotografií.
9. Nabízíte tisk fotografií?
Jste-li mým klientem, vždy máte možnost si skrze mě nechat fotografie vytisknout. Jsem velmi ráda, že Vám mohu předat tak naši spolupráci v co nejlepší kvalitě. Svoji techniku mám zkalibrovanou dle tiskárny dodavatele a proto fotografie, které si necháte tisknout i jiné firmy nemusí být barevně stejné.
10. Co když mi nevyhovuje žádný z nabízených balíčků?
Balíčky jsou základní nabídkou, která slouží pro orientaci. Vždy se přizpůsobuji požadavkům klienta. Pro jakoukoliv odchylku od navrženého balíčku mne stačí kontaktovat a já Vám vyjdu vstříc, jak jen to půjde.